Back to work

2012-08-21 | 11:28:19
Hello, hur mår ni? Jag mår kanon och känner mig utvilad. Är tillbaka på jobbet och taggar de knappa två veckorna som är kvar innan skolan drar igång. Nu är allting klirrat och klart. Skrev på kontrakt till lägenheten igår. Inget studentrum för mig inte! Trodde först att det skulle vara det enda alternativet, för var rätt sent ute med att söka lägenhet, men de fick en 1:a ledig och ja, nu är den min. Lägenhetshuset är från 60-talet och det märks. Gräsligt kök (den där fula gröngula färgen som jag kommer ihåg att mormor och morfar hade), haha! Till en början såg jag bara det gräsliga, men jag kommer inte bo där för alltid och det var ändå fräscht. Har balkong (!) och BADKAR!!!! Alltid sedan jag var liten har jag velat ha badkar. Kommer ihåg att jag var så avundsjuk på Sofia för att hon hade badkar. Aja, ska sluta babbla. Får visa er när jag kommit i ordning. Flyttar dock inte förrens om två veckor (möbler om 3), TAGGA!!! Tror jag kommer trivas. xx

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0