5 november 2012

2012-11-05 | 13:04:53
Hej bloggen! Jag tog en paus i helgen, en välbehövlig paus. Tänkte inte på skolan eller något annat än att ha roligt.
 
I fredags vad det ju kalas för Hanna som fyllde 25. Fint att träffa de människor man inte träffar så ofta. I lördags var det dags för Caroline och Claras årliga Halloweenfest och vilken fest det blev. Jag och Matilda avrundade på Stenungsbaden där vi tänkte sova, men hittade en skjuts hem och skönt var det för jag drack liiiite för mycket. Gårdagen bestod därför av soffhäng och massa mat framåt eftermiddagen. Idag är jag däremot tillbaka i Hultan för några veckor med plugg. Nu går jag ALL IN! xx
 
1. Man tager vad man haver, 2. Angelica, welcome to the dark side


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0