Halsont

2012-11-08 | 12:30:20
Hej bloggen, min dag började så fruktansvärt bra. Vaknade upp innan klockan ringde och kände att jag hade ont i halsen. Gick in på toaletten och inser ganska snabbt att jag inte kan öppna min mun lika mycket som igår och att den har svulnat upp på vänster sida. Åkte därför till vårdcentralen och efter blodprov och två doktorer sa de att jag hade fått en halsböld! Fyfan säger jag bara, tycker så synd om mig själv som kommer behöva gå på pencillin i 10 dagar! Kan inte vara hemma och vara sjuk, men måste för sköterskan sa det. Ska åka hem till Orust om en stund så mamma kan ta hand om mig, haha. xx
 
Jag igår, en frisk och glad tjej!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0