4 oktober 2012

2012-10-04 | 19:21:23
Oj, vad dött det har varit på bloggfronten det senaste! Haft fullspäckat schema och har verkligen inte prioriterat bloggen. Mycket roligt har hänt, fest i massor och fina vänner har jag träffat. Det har även hänt en tråkig sak, en näras alldeles för tidiga bortgång. Om jag kände henne rätt skulle hon vilja att vi alla ska fortsätta med det vi höll på med och jag har kommit tillbaka till vardagen nu. Eller ja, vardagen har jag väl varit i ett tag, men har äntligen kunnat sätta mig och plugga utan att tankarna vandrar iväg. Så det är skönt.
 
Idag har all fokus gått till en artikelanalys som ska in på måndag. Tog mig dock iväg till gymmet för ett svettigt bodypump-pass, har aldrig varit med om nått jobbigare, haha. Nu är det dags för käk och sedan ska jag fortsätta skriva på analysen. xx
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0