Äntligen möbler & Bakishäng

2012-09-10 | 00:59:00
 
Hello!  Mamma och pappa kom hit med mina möbler i torsdags, men drog dem upp för 3 trappor i fredags. Nu känns det äntligen som hemma här! Sjukaste träningsvärken dock, kan jag lova! Har inte tränat såhär mycket, som jag gjort denna veckan, på vet inte hur länge... 10 år kanske?? Haha. Nä, nu ljuger jag. ALDRIG! Tänkte iaf hålla uppe det, känner mig taggad! Finns ju simhall och gym här i Hultan. Okay, off track there... I går var det 24h-race som gällde. Jag var dock inte med på hela då mamma och pappa stannade under dagen och sedan kände jag mig inte i tipptopp-skick. Folket började dricka redan kl. 10 på morgonen. Ja, just det. För er som inte vet vad 24h-race går ut på, så är det att man varje timme ställer sig på ett led och öppnar en 33cl:are av alkoholhaltig dryck och den ska vara slut efter en timme då man öppnar en ny. Detta pågår alltså i 24h (för er som inte förstod det). Jag kom ju sent som sagt och fick då bli fasttejpad vid ett träd. Där hade jag 5 minuter på mig att dricka upp två 33cl cider med hjälp av mina fina klasskamrater. Tog det på 2-3 min tror jag, stolt tjej ;) haha. Det var lekar och shots i massor. På kvällen kände jag mig rätt kass och gick hem runt 23 tror jag. Idag har vi haft bakisdag här hos mig med allt onyttigt man kan tänka sig. Vår nya söndagssyssla har vi kommit på, utan baksmällan dock, haha. 
 
Nu blir det sängen, dags att plugga på riktigt imorn. xx

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0