Plugg

2012-09-11 | 23:23:55
Du är bäst, love you! ♥
 
Plugg, plugg och återigen, plugg. Känns att man lever nu. Det är dock jäkligt intressant. Företagsekonomi - Organisation, Ledarskap och Marknadsföring är en av kurserna och den andra kursen är Musik och Event Management - Branschintroduktion. Jag känner verkligen att jag hittat rätt. Vet inte hur många gånger jag ska tjata om det där, men det är så jäkla kul! Valde tillochmed att skippa maskeraden idag för att plugga, vi kan ju låtsas iallafall. Saknar min bror idag också, man inser inte riktigt hur mycket de så rackarna betyder förren de är så långt borta. Nästa vecka träffar jag honom iallafall, för då åker jag hem till mor och far (Ni som vill ses kan ju höra av er, så löser vi nått). Ska se till att ha lite kvalitetstid ihop med honom. xx
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0